"Wymień dywan na nowy" z siecią KOMFORT i Panną Matką, czyli jak tchnąć w z pozoru idealne wnętrze w coś nowego.Test 3.

W moim ostatnim wpisie z cyklu "Wymień dywan na nowy" , który mogłam przygotować dzięki wsparciu sieci KOMFORT chciałabym przedstawić Wam ciekawe ale mniej kontrastujące ze sobą zestawienie w stosunku do poprzednich wpisów.
Wiem, wiem dywanami ostatnio blogi stały, ale ja sobie ten jeden wpis zostawiłam na później, bo dlaczego mam nie pokazać Wam efektów mojej pracy i radości?
Zależało mi aby przedstawić Wam jak poszczególny styl i wygląd dywanu zmienia postrzeganie danego pomieszczenia porównując ze sobą kilka aranżacji. 
Chciałabym dzięki temu pomóc tym, którzy mają jakieś dylematy w tym jaki dywan wybrać, jak adoptować do wnętrza i pokazać też jakie skutki niesie niekiedy złe przykrycie podłogi.
Przyznam się szczerze Mój Wpis numer 3. to dla mnie taka przysłowiowa wisienka na torcie, bo to skutek tego, że oba przedstawione poniżej dywany to moje hity nad hitami.
Są to dwa ostatnie dywany, które fotografowałam w domu Moich Inwestorów.
Mamy tu dywan KARMA oraz LUMINANCE. Hity, bo lubię takie motywy, wzory i nadruki jakie na sobie mają.
Przed "przymierzeniem" dywanu KARMA, który mamy poniżej do wnętrza rozłożyłam go na podłodze bez stolika,a by przyjrzeć się w pełni jego fakturze i wzorom.


Tak prezentuje się KARMA w całej okazałości bez stolika.
A tak już gdy do niej dołącza stolik:
 Jak widać na zdjęciu poniżej dywan pasuje także do pięknego kwiecistego kolorowego obrusa, uszytego z IKEA-owej tkaniny.
Gdy dobierałyśmy dodatki i wyposażenie domu jak chociażbby rolety zakupione w firmie dekoria.pl wiedziałyśmy z Inwestorką, że jest to żmudna praca porównywana co najmniej do wspinaczki na Kasprowy i wymaga sporo wysiłku, odwagi, a także inwencji twórczej i wyobraźni.

 Dobrze też wszyscy wiemy, że jeśli zależy nam na wnętrzu ze smakiem...szukanie złotego środka czasem wymaga wiele wyrzeczeń i zmian, popełnienia błędów i decyzji perfekcyjnych.
Stare przysłowie mówi, że KARMA wraca i do mnie właśnie ta KOMFORTOWA KARMA (cena 1299 zł)mogłaby tak wrócić i mnie nie opuszczać. 
To dla mnie dywan numer jeden. Zarówno styl, kolor, fason...pasuje i do surowych i nowoczesnych jak i skandynawskich i romantycznych wnętrz. I ma przyjazny Matce i Dziecku kolor(nie miałabym tyle cierpliwości i siły na jasny dywan przy Moim Banderasiątku i uwielbieniu swoim dla czerwonego wina...)
Wzór wyjątkowy, orientalny...dający indyjskie skojarzenia.
A jak się prezentuje kolejny dywan, dywan LUMINANCE?


LUMINANCE to dywan o wymiarach 160x226(z racji tego, że swego czasu wyprzedał się jak świeże bułeczki nie było go chwilowo w ofercie sklepu, wobec tego podaję dla zainteresowanych jego tajemny kod: 412810) gdyż dywan niebawem znów może zniknąć i powrócić.
Jego cena: 2499 zł.
Dlaczego postanowiłam go testować?
Mam dziwną umiejętność wybierania czegoś co drogie.Wchodzę do sklepu i zawsze w oko wpada mi to co najdroższe. Ale może to skutek tego, że cenię jedną porządną i śliczną fakturę pewnych przedmiotów, które mam u siebie w domu? 
Że jak już kiedyś pisałam wolę odkładać długo na jedną rzecz i kupić by mieć na lata.
Dlatego też, gdybym miała dobrze wyposażony portfel, numerem jeden byłby dla mnie ten właśnie dywan o charakterze "pstrąga" z rybią połyskującą łuską.
Dlaczego pstrąga z rybią łuską?
Bo przepięknie się mieni, w zależności od tego jak się go przeczesze zmieniał odcień. 
Piękny, szykowny, wyjątkowy idealny dla Inwestorów. Żal mi było go przykrywać stolikiem:


We wszystkich aranżacjach zastosowałam moje ukochane marokańskie poszewki, które mam zarówno w kolorze mięty, szarości, czerni i żółci.
A na stoliku kochane Ib Laurseny.
 Jak widać motyw marokański pasuje i do KARMY i do HULI, a także do dywanu CALVIN KLEIN czy WOOLY PLUS. Co możecie sobie utrwalić zerkając w moje poprzednie wpisy:

"Wymień dywan na nowy" z siecią KOMFORT i Panną Matką, czyli jak kolor zmienia wygląd pomieszczenia?Test 1.

"Wymień dywan na nowy" z siecią KOMFORT i Panną Matką, czyli cena vs. marka.Test 2.
 Podejrzewam, że spora grupa moich czytaczy szukałaby tak jak ja dywany na allegro, czy w IKEA, a tu się okazuje, że salonów sieci nie brakuje i można kupić coś ciekawego za przystępną cenę po obejrzeniu danego dywanu na żywo.
Dywany to nie zawsze wydatek rzędu 100 zł, chyba, że ma być on wymieniany jak te moje biedronkowe poszewki co tydzień...Ale jak widać na przykładzie dywanu STAR, wspomnianego tu:
"Wymień dywan na nowy" z siecią KOMFORT i Panną Matką, czyli jak kolor zmienia wygląd pomieszczenia?Test 1. czasem za niewielkie pieniądze można dokonać sporo zmian.
Podsumowując moja przygodę z siecią KOMFORT mogę przyznać, że było to coś niesamowitego, co sporo mnie nauczyło i pomogło inaczej patrzeć na dekorację domu. Nie doceniałam...no nie doceniałam wartości dywanu w domu, tego jak dużo daje, jak wiele zmienia i jak...ociepla i nadaje charakteru wnętrzu.
Biję się po 100-kroć w piersi i postanawiam poprawę!
Faktem jest, że dywany w poprzednim mieszkaniu w planach miałam, ale zawsze było coś innego, jakiś inny wydatek...i dywan był jeden, kupiony przypadkiem w sieci...Ale pierwotnie planowałam posiadać nawet trzy.
W naszym obecnym mieszkaniu, dywan jest u Banderasiątka, ponieważ parkiet u niego był w kiepskim stanie i chcieliśmy ocieplić wnętrze, przykrywając to co szpeciło.
Dywan ma znaczenie.
Warto ocieplić w ten sposób wnętrze, dbać o swój parkiet czy podłogę, oraz...o to by mieć zawsze jakieś zajęcie w domu (czytaj odkurzanie). 
A tak na poważnie:kto dywanu nie ma, niech przeanalizuje korzyści, które wymieniłam w tych wpisach wynikające z takiego zakupu. 
Długo wahałam się jaki z tych, które zapragnęłam przetestować wybrać do siebie, musiałam sporo przeanalizować, policzyć, zaprojektować oczami wyobraźni. 
Decyzja została podjęta. Dywan jest od teraz u mnie. A który wybrałam? Niebawem się dowiecie.
Pozdrawiam dziękując sieci KOMFORT za użyczenie mi dywanów, oraz Ali"  i Irkowi właścicielom tego pięknego domu, którzy pozwolili mi na te moje "szaleństwa w swoich czterech ścianach i bardzo się w to zaangażowali.
Panna Matka

*Wpis powstał we współpracy z siecią sklepów Komfort.


only4walls

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

24 komentarze:

  1. Kawał dobrej fotograficznej roboty!Smak, gust, nic dodać nić ująć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny salon stworzyliście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość wygląda rewelacyjnie:-)
    a stołeczek jak taki mały podgrzybek:-)
    pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym w stylu marokańskim. Moim zdaniem jest piękny:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Panno Matko jak mi się marzy trafić w celu wycieczkowym do tego domu, podkraść wszystkie pomysły i przenieść je do siebie!Piękne dywany!Karma śliczna!Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaki ten ostatni piękny, pierwszy raz coś takiego widzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podłoga to panel,niestety w momencie kupowania go była to już wyprzedaż i została zakończona jego produkcja.Ale bardzo podobny ostatnio wybierałam do mieszkania, które urządzam i był to Dąb Laminowany Hamilton Classen.A stolik jest z Agata Meble,dokładnie to ława Artistico za 1049 zł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi Pani piękne zdjęcia i pisze z polotem!Piękne dywany Pani wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe wnętrze, podoba mi się bardzo dbałość o dodatki i dopasowanie kolorystyczne.
    Dywan sam w sobie jest bardzo fajny, ale gdyby nie całość wnętrza - nie wyglądałby tak atrakcyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie się mieni, bardzo pasuje do tego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam piekna ta szara pufa gdzie można taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
  12. czesc, piekny salon! czy moge zapytac, jaki to stol? Wyglada na agata meble, ale bede wdzieczna za info:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeczytania komentarzy pod tym postem:
      http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/2015/03/projekt-dom-odsona-czwarta.html

      Usuń
  13. Salon bardzo piękny.
    Mi z kolei bardzo podoba się narożnik. Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tekst wyraźnie sponsorowany.Jak można mówić ,że się nie miało wcześniej przekonania do dywanów i ich funkcji we wnętrzach jak niby urządza pani te wnętrza klientom,coś tu nie gra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, jak jest zaznaczone na dole wpisu"post powstał we współpracy z siecią Komfort"dzięki której mogłam poznać zalety posiadania dywanu. Dopóki nie otrzymałam propozycji przetestowania dywanów nie miałam potrzeby posiadania ich w swoim domu, a nie domu klientów.

      Usuń
  15. Witam, wspaniały salon, bardzo mi się podobają zasłony. Można wiedzieć jaka to tkanina, kolor? pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, bardzo mi się podoba ten salon, interesują mnie zasłony... jaka to tkanina, kolor? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne dywany, mi się jeszcze podobają takie ombre :D Genialnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny salon i doskonałe dywany. Lubię taki styl. Zachowuję aranżację:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A czy może A prosić o jakieś zdjęcie od strony szafki RTV? Mam taka sama i jestem bardzo ciekawa reszty tej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałoby się u nas zmienić wszystkie wykładziny na nowe ale nie wiem zupełnie, w jakim kolorze najbardziej by pasowały. Podobają mi się te Dywany Pomarańczowe i chyba na jeden z nich się zdecyduję. Takie żywe odcienie teraz są modne.

    OdpowiedzUsuń