Po 20 latach znów razem, czyli drzwi PORTA w naszym domu.

Jednym z elementów, który miał zostać także wymieniony w naszym mieszkaniu były i drzwi łazienkowe.
To jedyne zwykłe drzwi w naszym mieszkaniu. 
Pozostałe mamy chowane w ścianie(to pomysł sprzed kilku lat gdy urządzał się tu Pan O.)które nawet z perspektywy czasu stanowią dobre rozwiązanie. 
I jeśli zależy nam na jak najlepszym wykorzystaniu miejsca dzięki takiemu rozwiązaniu zyskujemy sporo wolnej przestrzeni w pozostałych pomieszczeniach.
Dotychczasowe drzwi znajdujące się w tym miejscu miały mój "ulubiony kolor"
i możecie zobaczyć je tu:
INSTAGRAM
 Gdy pojawił się pomysł zmian drzqi szukałam tylko w jednym miejscu: na stronie PORTA DRZWI.
Ugruntowana pozycja marki na rynku to wieloletnia tradycja i perfekcja. 
Gdy pada hasło: PORTA myślisz DRZWI...A tych drzwi ma chyba w swojej ofercie PORTA z milion pięćset sto dziewięćset!
Są a to drzwi wewnętrzne, a to zewnętrzne, wejściowe, łamane, techniczne...oj do wyboru do koloru.
Decyzja o wyborze ten firmy nie była przypadkowa. Wiązała się tak naprawdę z tym co wyniosłam z domu rodzinnego. 
Pamiętam jak w wieku 10 lat moi rodzice po wyprowadzce dziadków do leśniczówki, o której już Wam kiedyś pisałam zdecydowali się na generalny remont mieszkania w którym do tej pory żyliśmy w szóstkę.
Remont obejmował dosłownie wszystko, także z wymianą drzwi. 
Zdecydowali się na PORTĘ, pamiętam wybierając wówczas obecne nadal w ofercie firmy drzwi z kolekcji LONDYN. 
Drzwi były w kolorze białym,do toalety pełne, do pozostałych pomieszczeń częściowo przeszklone. To, aż niewiarygodne, ale model tych drzwi zapewne zmodyfikowany w porównaniu z tymi pierwszymi, które są nadal w mieszkaniu moich Rodziców jest na rynku ponad 20 lat.
Uniwersalność niektórych modeli i ich dostępność od tylu lat w ofercie firmy to wyraz tego, iż nie tylko są one nadal są popularne w polskich domach, ale i pewne wzory są ponadczasowe.
. Kolejny moment z drzwiami w tle był to czas wykańczania mojego pierwszego mieszkania. 
Pewne rzeczy wynosi się z domu i przenosi je do swojego (np. w moim domu rodzinnym była wanna u mnie też musiała być, było wielkie lustro wpuszczone w ścianę, u mnie też innego nie brałam pod uwagę)
Od razu też wybrałam drzwi.
Wówczas już bardo kochałam drewno i nie mogło w moim mieszkaniu go zabraknąć.Zdecydowałam się na model SPACE w naturalnej okleinie orzechowej:
Z racji tego, że moda lubi powracać co 20 lat, kolor biały wrócił do mnie i do polskich domów jak bumerang.
 Przy wyborze trzecich nie szukałam nigdzie indziej, od razu wybrałam drzwi z serii KONCEPT.
 Drzwi te wybierałam do toalety i zależało mi na tym, aby miały ona szklane szyby, aby osoba będąca na zewnątrz wiedziała zawsze, że ktoś jest w środku. Drzwi miały pasować do stylu naszego mieszkania, być nowoczesne i solidne. 
 Niestety poprzednie drzwi, były drzwiami pustymi w środku(albo wypełnionymi kartonem) i były lekkie jak piórko, a co za tym idzie przepuszczały dźwięki.
Problem z tym pojawiał się w takiej banalnej chwili, kiedy to po powrocie z pracy okazywało się, iż trzeba zrobić pranie, a program był taki, że akurat w kiedy mój Syn zasypiał pralka odpalała wirowanie. 
Wirowanie to ulubiony widok mojego Syna w relacji Antoni-Pralka, więc zawsze w chwili gdy ten już miał zasypiać, pralka odpalała motyw 1200 obrotów/minutę. A co było dalej?
Dalej to już możecie się domyśleć mojej miny i złości, gdy Syn biegł jak to mu się zdarzało swego czasu to określać patrzenie na to jak"pralka iuje".
Teraz problemu nie ma, wyciszenie jest bez porównania z poprzednim, więc prać mogę nawet o 1 w nocy bez kolidowania domownikom, oczywiście z uwzględnieniem snu sąsiadów o tej porze pralka nie chodzi:)
Drzwi były naprawdę solidne i ciężkie dlatego nie montowaliśmy ich sami. Za dostawę i montaż odpowiadała firma Drzwi Dla Ciebie - P.H.U Artur Kuliberda z Pabianic, która współpracuje w niezwykle profesjonalny sposób z firmą PORTA.
Pan Artur zanim drzwi zostały wykonane(to drzwi choć nie dają zupełnie o sobie poznać niestandardowe i wymagały indywidualnej realizacji zgodnie z wymiarami)przyjechał pobrać wymiary, potem wszystko przekazał do producenta, który te drzwi dla mnie wykonał. Następnie gdy były one już gotowe do montażu dostarczył i profesjonalnie zamontował(co wcale nie było takie proste jak mi się na początku wydawało).
 Drzwi poza wyciszeniem zmieniły totalnie wygląd korytarza, postanowiłam przemalować ścianę na której są one umieszczone na kolor taki sam jak w salonie, a ścianę przy drzwiach wejściowych na kolor czarny. Wykonałam to przy użyciu tablicówki.
Zmiany tego pomieszczenia są naprawdę duże jeśli wspomnę chociażby czerwone ściany i czarne listwy sprzed 4 lat nim tu zamieszkałam na stałe.
Gusta się zmieniają, pomysły na dom ewoluują, ale chyba PORTA zostanie ze mną dalej.
 I w moim domu  w domach które urządzam innym. 
A czy Wam podobają się drzwi, które wybrałam?
Czekam na Wasze opinie.
PM

*post powstał dzięki uprzejmości firmy PORTA, której bardzo dziękuję za możliwość wykorzystania zdjęć

only4walls

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

20 komentarzy:

  1. Fajne te drzwi, podobają mi się. A te łóżko dla dzieci w tle to gdzie kupowałaś? Przydałoby mi się takie właśnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij do poprzedniego posta tam byla informacja.

      Usuń
  2. Drzwi wyglądają bardzo pięknie na szarej ścianie i z białymi listwami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no, muszę przyznać, że te drzwi prezentują się wyjątkowo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wszystko na plus! Mimo, że jestem "tylko" facetem, to zachwycam się tymi drzwiami... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór :) Jak to mówi moja mama: po prostu jakby stąd były :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebo a ziemia! Jest pięknie! :) Podeślij proszę link do przedpokoju przed metamorfozą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam jak to wyglądało wcześniej i moim zdaniem źle nie było ;) Teraz oczywiście jest lepiej, nowocześnie i w fajnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trafne zestawienie kolorystyczne z tymi szarymi ścianami i białymi listwami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe drzwi prezentują się genialnie w każdym wnętrzu ! Wybór drzwi w sklepach jest ogromny. Nie wiedziałam, że będę miała taki dylemat co do wyboru drzwi, ale białe są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie..:) co to za farba na zdjęciach pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolor z mieszalnika, tikurrila na bazie odcieni beckers light grey, ale trochę zmodyfikowałam proporcje.

      Usuń
  12. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tych drzwiach. Jednak z mężem zdecydowaliśmy się na nowoczesne drzwi szklane ze śląska z których jak do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni. Warto było jechać tak daleko ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Drzwi czy okna to bardzo ważny wybór, który często jest bardzo trudny. U nas wybór padł na drewniane okna drzwi. Drewno było i zawsze będzie solidne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń