Konkursów i nagród nigdy dość, czyli...obiecany drugi konkurs Panny Matki i pracowni SIKORKA.

Dziś o konkursie numer dwa.
Od kilku lat trwa moda na tworzenie cudownych dodatków, prezentów własnoręcznie. Wiele osób odkryło w sobie ten określany przeze mnie talent, jakiego akurat nie posiadam.
Mogę natomiast zamknąć oczy i wyobrazić sobie czy dane pomieszczenie będzie prezentowało się ładnie, spełni funkcje mieszkalne i zachowa zasady ergonomii, ale...nie umiem szyć.Jednakże są osoby, które potrafią i cieszę się, że jest ich coraz więcej.
Taką osobą jest Pani Edyta właścicielka pracowni krawiecko-dekoratorskiej SIKORKA. Pracownia jest dość spora, mieści się w Pabianicach przy ulicy 20 stycznia 8/10 i tam Pani Edyta szyje te cuda.
Pani Edyta urzekła mnie swoją osobą od początku. Ma pomysły, jest elastyczna i otwarta na zmiany, a w szczególności bije od niej ciepło, ma przesympatyczny głos i potrafi przyciągać do siebie ludzi.
Szyje kołdry, pościele, narzuty, kocyki, poszewki, zasłony, rolety...Eh brakło mi tchu na wymienianie tego...Ma także piękne spodnie dziecięce z wysokiej jakości materiału, pokrowce, etui. 
 Jako ciekawostkę dodam, że..."naprawiła" ba udoskonaliła specjalnie dla mnie nasz kocyk od La Millou seria INDIAN ZOO, który się nam niestety rozwarstwiał. Po prostu umiejętnie go przeszyła i problem się skończył.
Pani Edyta potrafiła specjalnie dla mnie sprowadzić materiał, który sobie wymarzyłam aby znalazł się w pościeli Banderasiątka, nie stanowi to dla niej problemu.
Szczerze? Nie ma co szukać na allegro tanich wersji kocyków minky jeśli myślicie o prezencie dla jakiegoś malucha. Warto przyjść, podotykać materiałów, sprawdzić ich jakość, samemu skomponować zamówienie. Ja stosuję to i polecam!
 Niebawem szykują mi się 2 latka mojego pierwszego Chrześniaka Michała i zapewnię zamówię coś dla niego w SIKORCE. A teraz do rzeczy. Razem z SIKORKĄ mamy konkurs:

Informacje podstawowe:

-do wygrania są aż dwie sówki, jedna dla Chłopca, druga dla Dziewczynki z tym, że jeden uczestnik może wygrać tylko jedną z nich

- czas trwania konkursu od 05.10 godzina 00:00 do 19.10.2015 godzina 23:59

- ogłoszenie zwycięzców nastąpi w ciągu pięciu dni roboczych od daty zakończenia konkursu

- wśród zgłaszających wylosujemy jedno imię Chłopca i jedno Dziewczynki dzieląc wcześniej zgłoszenia na dwie części

- bawimy się na facebooku na fanpage SZALEŃSTWA PANNY MATKI

 - ogłoszenie zwycięzców nastąpi w ciągu pięciu dni roboczych od daty zakończenia konkursu

Zasady konkursu są cztery:

  1. zostaw pod zdjęciem KONKURSOWYM na Facebooku Szaleństwa Panny Matki dwie informacje: imię dziecka, któremu sówkę chciałbyś podarować i zaproś 3 osoby wymieniając ich imię i nazwisko na fb.


2.udostępnij konkurs w wiadomości publicznej na swoim FB

3. polub MÓJ FANPAGE 

4.polub fanpage fundatora nagród  pracowni SIKORKA

 Proste?Jasne że tak!
Zapraszam serdecznie!
PM

only4walls

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. Piękne sowy, zdolna ta Sikorka. Konkurs tez milutki ale nie mam Facebooka :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudaśne sówki, ale zrezygnowałam z fb na rzecz instagrama :)

    OdpowiedzUsuń