Bied(ronk)owe Love:)

Któż nas nie zna sieci sklepów na "B" z uśmiechniętym od ucha do ucha latającym czarno- czerwonym owadem w swoim logo.

Ten "dyskont z motywem zwierzęcym", znany nam dobrze ma w swojej ofercie masę ciekawych gadżetów. Zalewa on nimi nasze domy i blogi. Mnie odkąd spędzam czas w domu udało się sporo ciekawych gadżetów dostać, ale i sporo przegapiłam:(Choćby ubiegłoroczne poszewki skandynawskie(do tej pory pluję sobie w brodę!!). 
Ale w okresie wiosennym dopadłam do całej masy fajnych poszewek w różnych kolorach i z motywami kwiatowymi, które zdobią moją sypialnię i niekiedy salon.
Od poniedziałku w ofercie były, pledy-narzuty na kanapę, łóżko, oraz świeczniki...po nich widać że jesień jest już u nas...

 
To od dziś u mnie w domu, jeszcze miejsca swojego konkretnego nie zagrzały te dwa cudeńka, ale niebawem na pewno to nastąpi. Jeśli Wam się podoba biegnijcie póki coś jeszcze jest! 

A czy Wa macie coś u siebie z tego dyskontu?



design4walls PM

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Witaj Moja Droga...przypadkiem znalazłam się Tu...w Twoim swiecie:)) zostaje na dluzej,sam wstęp bardzo mnie zaciekawil...mamy podobna historie...pozdrawiam i czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam ciesząc się z każdego nowego czytacza, dajecie mi inspirację i motywujecie do dalszej podróży po blogowym świecie!

    OdpowiedzUsuń